Cookies disclaimer

I agree Our site saves small pieces of text information (cookies) on your device in order to deliver better content and for statistical purposes. You can disable the usage of cookies by changing the settings of your browser. By browsing our website without changing the browser settings you grant us permission to store that information on your device.

Annemarii Bendi (17)

Nordic Combined

2 FANS
03 Feb 2019

Juunioride maailmameistrivõistlustelt 16.koht.✔

Võistlusega ise rahule ei jää. Kõige rohkem teeb muret see, et hüpped on ebastabiilsed.❌ Justkui ühel päeval on kõik hästi ja teisel päeval variseb kõik kokku. Pikk ja keeruline tee on ees.

Foto: Romina Eggert

18 Jan 2019

Sajaga uude aastasse!

Aeg on taaskord nii ruttu ja tegusalt möödunud.

Uut aastat alustasin koduse kontinentaalkarikasarja etapiga. Reedel toimus eelvõistlus hüpetes, kus lendasin 81,5 meetrit. Esimesel võistluspäeval hüpata me ei saanud, sest mäel oli tuul liiga kõva. Murdmaarajale startisime eelvõistluse tulemuse põhjal. Esimene start oli keeruline, sest pidin terve aeg üksinda suusatama. Esimesel võistluspäeval lõpetasin 11.kohal. Teisel päeval oli ilm hea ja saime hüpata. Võistlushüppe pikkuseks mõõdeti 80,5 meetrit. Murdmaarajal tundsin ennast sel päeval paremini ja sõita oli natukene kergem. Sõidu lõpetasin fotofinišiga koos norralannaga ja platseerus lõpuks 16.kohal.
Aitäh kõigile kaasaelajatele nii kohapeal kui telerite ees!

Kodune suusapidu seljataga suundusin kohe Soome treenima. Esialgne plaan oli hüpata Lahtis ja suusatada Rukal. Hüpata ma üldse ei saanudki, sest tol päeval oli mäel lumetuisk. See tähendas seda, et kogusin terve nädal suusakilomeetreid Rukal. Rajad olid seal keerulised, aga põnevad.

Sel nädalal kodus olen rohkem rõhku pannud hüpetele, sest juba nädala lõpus sõidan juunioride MMile Soome.

30 Dec 2018

2018 aasta kokkuvõte.

Käes on selle aasta viimane pühapäev ja just praegu on õige aeg see spordiaasta kokku võtta.

Aasta algas sellega, et kodus toimuma pidav kontinentaalkarika etapp jäi lume puudumise tõttu ära. Pärast seda sõitsin ma võistlema Tšehhi, kus toimus FISi noortevõistlus kahevõistluses. Mõlemad võistluspäevad läksid oodatust paremini ja sain seista poodiumil.

Koju tagasi jõudes lumekahurid juba töötasid ja asusime kohe edasi treenima. Minu facebooki lehe järgi oli minu järgmine võistlus taaskord FISi noortevõistlus Norras.

Norra võistlus läks rahuldavalt. Esimesel päeval võitsin vanemate tüdrukute seas hüpped. Suusarajal ei suutnud ma anda maksimumi, sest olin olnud just haige. Langesin ühe koha võrra.
Teisel võistluspäeval oli sees juba väsimus. Pärast hüppeid olin viies ja suusarajal hoidsin oma kohta.

Pärast Norra võistlust liikusime kohe edasi Rootsi. Osalesin seal FISi suusahüppevõistlusel. Esimese võistluse lõpetasin 12 nendana. Teine võistlus jäeti liiga kõva tuule tõttu ära.

Järgnesid Eesti Meistrivõistlused suusahüpetes ja kahevõistluses. Esimesel võistluspäeval hüppasin uue naiste talvise suusahüpperekordi(88m). Kahevõistluspäeval me torni ei saanudki, sest tuul oli mäel liiga kõva. Seetõttu startisime suusarajale esimese võistluspäeva võistlushüppe tulemuse põhjal. Enesetunne rajal oli hea ja võistluse lõpetasin loomulikult esimesena. EMV panid punkti talvehooajale ja võtsin endale natukene puhkust.

Täiskoormusega hakkasin treenima aprilli lõpus. Esimene võistlus oli mul Tamula järve jooks. See toimus mai alguses. Saavutasin siis omas vanuseklassis teise koha.

Mai alguses alustasin ka rullitreeningutega ja toimus Suusaliidu hooaja lõpetamine.

Juuni alguses sõitsime hüppelaagrisse Soome. Treenisime seal viis päeva.

Kodus tagasi olles panin rohkem rõhku rattatrennidele ja vabal ajal loopisin kettaid korvi.

Juuli alguses võtsime ette pikema reisi lõunasse. Esimesel nädalal treenisime Poolas. Laagrile pani punkti FISi suusahüppe võistlus.

Pärast võistlust liikusime edasi FISi noortelaagrisse. Saime treenida Austrias ja Sloveenias. Laagri lõpus toimus meil kontrollvõistlus.

Tagasi kodus olles jätkus Võrumaa pikamaajooksude sari. Vastseliina linnuse jooksul saavutasin omas vanuseklassis endi üllatuseks esimese koha.

Augustis toimus tähtsaim võistlus. Naiste esimene suve GP kahevõistluses.

Augusti lõpus vigastasin oma hüppeliigest nii hullult, et pidin kaks kuud treeningutest kõrvale hoidma. Muidugi ma tegin neid treeninguid, mida jalg lubas.

Suvistel Eesti Meistrivõistlustel tegin hüpetes siiski kaasa. Hüppasin ka uue naiste suvise suusahüpperekordi.(89,5m).

Oktoobri keskel osalesin pressikonverentsil ja panin paika uue hooaja eesmärgid.
Kuu lõpus olime taaskord hüppelaagris Soomes. Tagasi tulles tegime viimased hüpped Tehvandilt ja siis pandi mägi kinni.

Esimesed suusakilomeetrid sain kirja novembri keskel Soomes. Olime siis kahenädalases laagris.

Viimaseks väga lahedaks sündmuseks oli uue hooajaeelne pildistasmine Tartus.

Aasta viimane kuu olen ainult treeninud, sest uue aasta alguses toimub kodune kahevõistluse kontinentaalkarikasarja etapp.

On olnud seikluste rohke aasta ja loodan, et uus aasta tuleb veel põnevam. :)

Sportlikku uut aastat! :)

24 Dec 2018

Rahulikke jõulupühi!! :)
Merry Christmas!!

14 Dec 2018

It's time to write about the camp.

Soome laagri esimestest päevades rääkisin ma eelmises postituses.
Kolmandal päeval saime lõpuks hüppama, mäeks oli K-73. Just selline mägi on minule paras, sest siin on kõige parem lihvida hüppeid.
Üles torni juurde viidi meid autodega, sest tõstuk ei töötanud. Esimesed hüppetreeningud läksid hästi, kuid mida rohkem me hüppasime, seda halvemaks mu hüpped läksid. Eks see tuli ka sellest, et laagrilõpp oli lähedal ja tüdinesin kiiresti.

Puhkepäeva hommikul mängisin poistega discgolfi. Rada oli üpriski keeruline ja kuna lumi oli maas otsisime me mitmel korral kettaid taga. Pärastlõunal avanes meil võimalus mängida võrkpalli Taivalkoski koolis. Päeva lõpetasime sooja glögi ja pitsaga. Puhkepäevad on ikka nii mõnusad. :)

Laagrile pani punkti kontrollvõistlus nii hüpetes kui kahevõistluses. Hüpetes suutsin ennast enam vähem kokku võtta. Suusatasime 5 kilomeetrit aja peale, enesetunne oli hea ja jõudu jäi lõpus isegi üle.

Eestisse tagasi tulles ootas meid juba valmis kodumägi ja 1,5km pikkune suusarada. Nüüd olemegi ainult hüpanud ja suusatanud, sest esimese võistluseni on jäänud ainult KAKSKÜMMEND päeva.

26 Nov 2018

Pildistamine ning trenn, trenn ja trenn.

Eelmise postituse lõpus mainisin, et midagi põnevat saab toimuma. Nimelt toimus meil hooajaeelne fotosessioon Tartus. Pildistasime üksinda, koos koondisega ja varustusega. Üks väga lahe kogemus taas juures.

Kuid mida ma siis teinud olen. Lihtne vastus trenni ja õppinud. Eelmisel nädalal sai korralikult rullitrenne tehtud, kokku tuli ligi 60 km. Nädala lõpus pakkisime asjad ja sõitsime kaheks nädalaks Soome lumele.

Esimesed kaks päeva on möödas ja neli suusatrenni seljataga. Looduslikku lund on siin vähe, kuid miinuskraadid korralikud, täna oli näiteks -15 päeval. Kaks päeva on kahurid mäel töötanud, loodetavasti saame homme hüpata. Treeningud on pikad ja päeva lõpus olen ikka korralikult väsinud. Nüüd ainult täiega edasi, sest esimese võistluseni on jäänud ainult 39 päeva. :)

06 Nov 2018

Esimesed hüpped nii kõrgest mäest ja uus toetaja.

Üle-eelmine nädal olin Lahtis hüppelaagris. Laagri esimeses pooles hüppasime K-90m mäel. (lisan pildi mägedest alla). Hüpped lähevaid juba päris hästi, olen leidnud kindluse ja suure tuule hirm hakkab vaikselt kaduma. Siiski ei sujunud laager nii nagu oleksin tahtnud. Sattusin liialt hoogu hüppamisega, seega hüppeliiges andis tunda. Hüppeliigese pärast jäi nii mõnigi trenn tegemata.

Reedel sadas Lahtis maha esimene lumi, mäed olid korraliku vaiba all. Mis seal ikka, kombe selga ja torni poole ajama. Jõudsime siis Triinuga K-90 meetri mäe juurde, kui treener tuli ja ütles, et me ei saa hüpata. Rada olevat nii lund täis sadanud ja keegi seda puhtaks ei tee. Olin juba valmis ruumi tagasi kõnidma, kui treener nii pool naerdes ütles, et minge siis suurde ehk K-116 meetri mäele. Üles läksin ma alles pärast pikka arutelu ja põhimõtteliselt tänu Triinule. Liftis käis sada erinevat mõtet peast läbi, umbes nii, et mis siis saab kui.., sest see kõik tuli nii ootamatult ja maas oli lumi ja mägi oli suur. Tegelikult ei olnud asi üldse nii hull, vastupidi, mega lahe oli ja ootan juba, millal me uuesti Lahti lähme.

Eelmisel nädalal keskendusime rohkem tehnika,- ja jõutrennidele, sest Tehvandil ei saanud hüpata. Igal õhtul olin nii väsinud, et ei suutnud korralikult isegi õppida. Eks see väsimus tuli ikka sellest, et hakkasin üle pika aja tegema täiskoormusega trenne ja olen viimasel ajal muutnud oma toitumisharjumusi, et algavaks hooajaks olla võistluskaalus.

Rõõmustav uudis on see, et AS Matek toetab mind uuel hooajal rahaliselt. Juba on sisse antud uue kombe tellimus ja hüppesuusad peaksin ka lähiajal minuni jõudma. Nii tore!

Homme saab toimuma midagi põnevat. Soovitan soojalt Eesti kahevõistluse ja suusahüpete lehel silm peal hoida facebookis, sest sinna jõuab info kõige kiiremini :)

*Pildidl vasakult esimene K-116m mägi, K-90 m ja K-64m.

22 Oct 2018

Pressikonverents, Eesti meistrivõistlused ja uus naiste mäerekord.

Eelmisel kolmapäeval toimus Tallinnas iga-aastane pressikonverents. Rääkisime möödunud hooajast, hetke vormist ja peagi algavast uuest hooajast. Välja said öeldud ka uue hooaja eesmärgid, milleks on minul kodus toimuval kontinentaalkarikasarja etapil teha tubli võistlus ja juunioride maailmameistrivõistlustel parandada oma eelmise aasta tulemust.

Üldiselt panin eelmisel nädalal rohkem rõhku hüpetele. Juba eelmistes postitustes mainisin, et tasapisi on mäel hakanud tekkima stabiilsus ja hüpped lähevad järjest paremaks. Olin täiega valmis võistlema, kuid ühtegi mega eesmärki ma endale ei seadnud. Endalegi üllatusena õnnestus võistluspäeval kõik suurepäraselt. Võistlushüpped olid 85,5m ja 89,5m pikad. Esimest korda elus nägin treenerite näos rahulolu ja mõistsin isegi, et kõik see tehtud töö kannab lõpuks natukenegi vilja. Mis aga kõige parem, ma purustasin neli aastat tagasi hüpatud mäerekordi ja nüüd on uueks rekordiks 89,5 meetrit.

Teisipäeval sõidame neljaks päevaks Lahti hüppeid lihvima, muuseas tuleval aastal saab just Lahtis toimuma juunoiride MM.

15 Oct 2018

Spordiarst ja füsioterapeut.

Eelmisel kolmapäeval käisin spordiarstil, nii nagu iga aasta. Kaaluti, mõõdeti pikkust, käte jõudu, kopsumahtu. Lõpetasin rattasõiduga, mida olen kogu aeg teinud, kuid mis pole just väga meeltmööda. See on kuidagi nii ebamugav ja raske, sest ma ei suuda kunagi endast maksimumi anda, ükskõik kas see arst siis elab mulle kõrval kaasa või mitte. Lisaks sellele sõitsin ma kunagi noorena sellise aja rattal, et seda pole ma siiamaani üle teinud. :D Üldpildis on kõik tulemused aastaga paranenud, mis on hea.

Loomulikult võttis arst kohe ette ka minu hüppeliigese. Tegime mõningaid harjutusi ja panime paika uue raviplaani. Kodus pean jätkama harjutuste tegemist, lisaks pidin ostma uue ortoosi, mis toetab veel rohkem sidemeid ja käin füsioterapeuti juures.

Täna käisin esimest korda füsio juures Tartus. Tegime jalaga erinevaid harjutusi, et saada tagasi painduvus. Lisaks täiendasime veel natukene raviplaani.

Ma olen mega tänulik oma treenerile, füsiole ja arstidele.

Selle nädala lõpus toimub Eesti meistrivõistlused suusahüpetes ja kahevõistluses. Hüpetes teen ma kindla peale kaasa ja ootan Teid mäele vaatama :)

Rohkem infi: https://www.facebook.com/events/161846191419172/

Load more posts

Article:

Bio

Olen Võrust pärit 17-aastane kahevõistleja. Spordiga hakkasin tegelema juba viie aastaselt. Üheksa aastaselt tuhisesin esimest korda alla suusahüppe tornist ja just nii algas minu sporditee. Ma naudin trenni tegemist ja kõige rohkem hüppamist. Nii noorena polnud mul mõtteski tippsporti tegema hakata, kuid juba 13-aastasena võtsin oma nimele Eesti naiste suvise suusahüpperekordi (83m, Tehvandi). See süstis minusse veel rohkem soovi selle alaga edasi tegeleda. Paar aastat hiljem hakkasin osalema juba välisvõistlustel. Saavutatud tulemused olid üllatavalt head ning treener soovis, et ma kindlasti jätkaksin treenimist. Praegu õpin Otepääl spordigümnaasiumis Audentes. Silmapaistvamateks tulemusteks on 2 kolmandat kohta ja üks teine koht Youth Cupilt Tsehhis, Youth Cupilt Norras teine koht, FISi noortesarjas hooajal 2016/17 kokkuvõttes esimene neiu ning hooajal 2017/18 kokkuvõttes teine neiu. Mind on kroonitud kolm korda parimaks neiuks kahevõistluses. Lisaks oma alale on mul palju tulemusi ette näidata ka mujal. Sellel talvel võtsin ma oma nimele Eesti naiste talvise suusahüpperekordi (88m, Tehvandi). Hetkel on minu suurim soov, et naiste kahevõistlus kinnitatakse olümpiakavva ja et see ala saaks sama populaarseks kui teised spordialad.

Born 2001 (age 17)

Eesti meistrivõistlused 1. 0 pts Otepää, Tehvandi March 2018
FIS Cup 12. 108.9 pts Falun March 2018
Sponsors
Your logo missing? Click on the button.